Teoriundervisning i Struer foregår i mit teorilokale på Anlægsvej 40 a, Struer. Jeg gør undervisningen så interessant som muligt, og sørger for at inddrage eleverne, så vi får en god dialog. Samtidig bliver undervisningen kombineret med teoriprøver, for at øve det materiale eleverne skal kunne for at bestå teoriprøven.

Undervisning på manøvrebane foregår på manøvrebanen i Struer.

Undervisning på glatbane foregår på køreteknisk anlæg i Skive eller Viborg.

Køretimerne foregår på vejene i Struer/Holstebro eller Struer/Lemvig alt efter om eleven ønsker praktisk prøve i Holstebro eller Lemvig. Køretimerne er sammensat således, at eleverne får kendskab til kørsel i by, på landeveje samt på motorvej. Den lovpligtige del af undervisnings forløbet kræver, at der også indgår mørke kørsel. Alt dette er med til at sikre, at eleverne opnår de bedst mulige redskaber til at blive en god billist.

Lidt om min bil:

Jeg kører i en Hyundai I30 mild hybrid årgang 2021, som er en meget velegnet bil til køreundervisning, den er kørevenlig og sikker.